Úkoly pro nemocné
Příspěvky
25. 10.
25. 10. 2019
dú - ČJ uč. 25/5, M PS s. 31/3, 4, 5, 6
Psali jsme do písanky a ne každý stihl všechno. Domluvili jsme se s dětmi, že písanku dopisovat nemusí a nebudou si jí o prázdninách všímat.
Užijte si krásné prázdniny, ale nezapomeňte na denní čtení!
Dnes jsme procvičovali rozklady čísel (počítat vše na desítku) a tři děti měly opět velké chyby. Zkuste koncem prázdnin procvičit znovu rozklady, aby je děti úplně nezapomněly. Stačí 4 příklady - ihned vidíte, komu to jde a kdo to zapomněl.
22. 10.
22. 10. 2019
dú - čítanka - Oříšek s. 18 (odpovědět i na 3 otázky pod textem, bez malování, to je dobrovolné)
V matematice jsme počítali rozklady čísel na pracovním listu.
V čj opakujeme řazení slov podle abecedy, v uč. už jsme probrali větu oznamovací s. 23
18. 10.
18. 10. 2019
dú - list ke čtení
PS ČJ jsme vypracovali s. 16/1, 2 a dráčky (ne každý to stihl dokončit - dokončí doma).
16. 10.
16. 10. 2019
Dú čj uč. s. 21/2 - napsat věty ve správném pořadí - do sešitu český jazyk domácí (D)
M - dnes jsme pracovali hodně v pracovním sešitě - s. 24, 25/1, 2, 4, 5, 6
ČJ - práce s učebnicí - skládání s rozvíjení vět s. 21
Hv - Okolo Frýdku cestička, Co to zvoní, co to cinká
15. 10.
15. 10. 2019
V M jsme procvičovali zápis slovních úloh - zápis, červeně podtrhnout otázku, znázornění, výpočet, formulovat a napsat odpověď.
Procvičili jsme také geometrické tvary na interaktivní tabuli.
V ČJ jsme hledali správné sloveso k obrázku na pexesu (interak. tabule) a skládali jsme slova podle abecedy ve skupinkách. Sloveso ve větě už všichni poznáme, utvoříme k němu "pěknou" větu.
"PĚKNÁ" věta je např. Dřevěná kolébka se pomalu kolébá. - Procvičujeme to s dětmi od začátku školního roku.
Brzy nás čeká testík na abecedu.
Pís - máme hotové 3 - 4 řádky na s. 12. Doma dopíšeme.
Dú - dopsat v pís. s. 12, v čj ps 15/1, 2
14. 10.
14. 10. 2019
Dú - M PS s. 23/3, 5, 7
přečíst pohádku O Smolíčkovi (vybarvení je dobrovolné, ve škole na to bude čas)
V M máme hotovou s. 22 a na s. 23 kromě cv. 4 (včetně dú) vše.
V ČJ jsme četli list s písmenky Q, W (kdo je nemocný, dostane list, až přijde, nebo přijďte dětem vyzvednout). Pracovali jsme ve skupinách a řadili slova podle abecedy. Hodnotili jsme vypracovanou stranu v pracovním sešitě. 11 dětí mělo práci v pracovním sešitě čj (s. 14) bez jediné chybičky. Moc chválím!
9. 10.
9. 10. 2019
dú - čj uč. 19/2 (vybrat jednu říkanku, přepsat ji a namalovat k tomu vhodný jednoduchý obrázek)
Procvičovali jsme převrácené příklady (potřebují děti pro kontrolu svých příkladů) - typ 11 - 7 = 4, 4 + 7 = 11.
Cvičíme řazení podle abecedy.
Kdo marodí a má ve škole sešity, je potřeba je vyzvednout. Pokud mi napíšete email, mohu je zanechat na vrátnici. Děkuji za pochopení.
Domácí úkoly z PRVOUKY nepíši na internetové stránky. Mnoho dětí prý nemělo dokončenou zadanou práci.
4.10.
4. 10. 2019
Bez domácího úkolu. Dobrovolná možnost připravit se na diktát (s. 16/10) a opakování z M.
Kdo je doma, procvičuje čtení, řazení slov podle abecedy a počítání do 12. Zejména rozklad čísel. Pozor - 12 - 3 - trojku mohu rozdělit na 2 a 1 a ne jinak, protože chci získat 10!
3. 10.
3. 10. 2019
Dú pro dnešní den - M PS 19/3, 4
Včerejší přepisování věty se všem dětem povedlo. Všichni mají jedničku v žákovské knížce.
Dnes se nám podařily obrázky s klovatinovou rezerváží, děti Vám budou vyprávět, co vytvořily :).
Pro nemocné - v PS ČJ máme hotovo (téměř) do s. 11, M - s. 19; písanka - s 7
Zítra děti dostanou úkol ze čtení.