15. 4. středa
M - příklady na procvičení. Rodiče mohou pomoci s měřením času. Jeden příklad by neměl trvat déle než 20 sekund, jakmile mi trvá vypočítat 1 příklad půl minuty, je to známka, že ještě musím procvičovat, abych byl v počítání jistější.
Příklady můžete opsat, ale také vám je může někdo nadiktovat, vy je můžete celé zapsat - to by bylo skvělé a kousek můžete doma využít jako diktát - zapisovat si pouze výsledky (třeba jen 12 příkladů)
24 - 7 = , 64 - 8 = , 43 - 6 = , 93 - 7 = , 54 - 5 = , 73 - 4 = , 34 - 6 = , 32 - 8 = , 44 - 9 = , 63 - 9 = , 72 - 7 = , 23 - 6 =
52 - 6 = , 41 - 3 = , 53 - 2 = , 84 - 4 = , 43 - 8 = , 45 - 7 = , 38 - 9 = , 95 - 9 = , 62 - 4 = , 51 - 5 = , 74 - 8 = , 13 - 3 =
1. V jednom trsu banánů bylo 16 banánů, v druhém 18. Opice Elvíra uloupla z prvního trsu 5 banánů. Kolik jich celkem zůstalo?
2. Paní prodavačce na trhu zbylo 31 banánů k prodeji. Jeden zákazník si koupí 3, druhý 2 a třetí 6 banánů. Kolik banánů může ještě paní prodavačka prodat?
3. Já mám 17 autíček. Můj bráška Tom mi řekl: "Kdybych měl o 5 autíček míň, měl bych stejně jako ty."
Kdo má víc autíček? Tom - JÁ ? Kolik aut má Tom?
4. V časopise pro děti jsou 4 fotografie aut a dvakrát víc fotografií zvířátek. Kolik je tam fotografií? _____
Je tam také 15 obrázků. Čeho je víc? Fotografií nebo obrázků? O kolik? ___________________je o ________ více.
Dávejte si příklady na násobení pomocí kartiček.
Barevné příklady (sešit s ježečky) - s. 14
PÍSANKA - s. 20
BAREVNÁ ČEŠTINA - s. 36 žáby, s. 37/4 - odůvodňuj hlasitě! Můžeš si vyzkoušet napsat 6 slov jako diktát na spodní stranu barevné češtiny (vyzkoušíš si, jak dobře odůvodňuješ)
ČÍTANKA - strana 116 - Přečti si, prohlédni si obrázek, popiš ho a cvičení č. 3 můžeš začít na folii a dokončit do sešitu, hlasitě přečti stranu 118
PRVOUKA - zdraví vás paní učitelka Buriánová - uč. s. 48 - 49, PS 39 - 40
Brzy se vyzkoušíme zase spojit na ŠKOLE V PYŽAMU
DNES MÁTE VŠECHNO HOTOVO! PŘEJI VÁM KRÁSNÝ DEN!