3. 4. pátek
ČJ
UČ. s. přečíst s. 71, s. 72/1 ústně odůvodni, 72/2 písemně do sešitu školního - odůvodňuj a kontroluj, 72/3 ústně
BAREVNÁ ČEŠTINA - s 44 - hlavně doplň, vybarvovat můžeš průběžně. Koho už bolí ruka, tak odpočívá a za chvilku se může k práci vrátit
PÍSANKA s. 18 - vezmi si tužku a tou si nejprve doplň a odůvodni vynechaná písmena ve slovech. Potom si říkanku hlasitě přečti, zkontroluj si pravopis, kde jsou čárky, jaké i/y je ve slovech a teprve potom se pusť do práce. Nakonec postupně kontroluj. Ať se vám všem daří!!!
M
Krásné video o násobení pro vás natočila paní učitelka ze 2.C. Můžete se na něj podívat na tomto odkazu
Podle tohoto videa všichni násobení pochopíte. A teď zvesela do práce!
M PS s. 37/1, 2 - u tohoto cvičení postupuj v zapisování přesně jako ve cvičení 1. Křížky označuj barevnými pastelkami.
Zkusíme i násobky dvou. Říkáme si je ve třídě od začátku druhé třídy, tak to pro vás bude snadné jako hračka. Vzpomeňte si, že jsme společně dopočítali vždy až do stovky a od třicítky výše nám to šlo už samo - 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, ... Pak už někdo volal - To je vždy stejné číslo na konci! A bylo to jasné.
s. 38 /1, 2
Slovní úloha k zamyšlení (zapiš si na nějaký papír, neschovávej si to ke kontrole) -
1. Při stěhování potřebovala rodina zabalit i talíře. Na jeden talíř spotřebovali 2 listy novin. Kolik listů novin potřebovali na 6 talířů? Odpověď__________________.
2. Sousedé se stěhovali. Na balení sklenic používali noviny. Jeden list stačil na zabalení dvou skleniček. Kolik listů potřebovali na zabalení 6 skleniček? Odpověď___________________.
ČÍTANKA - s. 112 a 113 - otázky ústně